Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

Χριστουγεννα

Ειχα ξεκινησει κατι χριστουγεννα να παω απο θεσσαλονικη πατρα με το αμαξι,
κοντα στα τεμπη... ειχε σουρουπωσει...πεταγετε μπροστα μου μια αγελαδα...
πλακωνομαι στα φρενα...κοβω τιμονια...τραβαω χειροφρενα...τιποτα
ετσι οπως εχω αρχισει τα τετ ακε...με το πισω αριστερο μερος
χτυπαω την αγελαδα στο κεφαλι, κατεβαινω κατω...την βλεπω... μαυρα χαλια...
μυαλα να κρεμονται... τα ματια εξω και η αγελαδα να κανει μουουου μουουου...
την λυπιθηκα την καημενη και παω στο αμαξι περνω το δικανο (που παντα εχω μαζι μου, οταν παω πατρα...)
και τις φυτευω μια στο κεφαλι...για να μην υποφερει το ζωντανο...
επιστρεφω στο αμαξι να παρω ενα σκοινη να την τραβιξω εξω απ τον δρομο,
εκεινη την ωρα ερχετε ενας βλαμενος μηχανοβιος με 220...(που πας ρε ζωο με 220 σε ελληνικο δρομο??)
και πεφτει πανω στην αγελαδα, πεταγετε καμια 20αρια μετρα...και σκαει πανω σε ενα δεντρο, τρεχω να δω...και τον βλεπω κομματια...χερι σπασμενο... ποδια
θρυψαλα...το κεφαλι εχεις απλωθει σαν μπουγατσα με μυαλα...
μονο ο αριστερος αγκωνας γλιτωσε, γιατι εκει φορουσε το κρανος...
ετσι οπως με κοιταει με το ενα ματι που του ειχε μεινει...
σκεφτομαι οτι το ΕΚΑΒ θα κανει καμια ωρα να ερθει...και θα υποφερει
ο ανθρωπακος...σηκωνο το δικανο...και ΜΠΑΜ...τον γλιτωσα απ τα βασανα του...
...ρακος ψυχολογικα πλεον...επιστρεφω στο αμαξι...αλλα δεν κανω 5 βηματα...
στα λαδια που αφησε ο μακαριτης ο μηχανοβιος...γλιστραει ενα αμαξι που φρεναρε
να δει τι εγινε...(ο κλασικος ο μ@λ@κ@ς ο ελληνας που μολις δει ατυχημα...
φρεναρει και κοιταει να δει ποιος ψωφησε...)
γλυστραει το αμαξι φευγει απ τον δρομο, κανει 4 κωλοτουμπες και σκαει με τον
ουρανο πανω στο προστατευτικο του δρομου που ειναι ποιο κοφτερο κι απ τον μπαλτα του χασαπη,
τρεχω να δω...και βλεπω 4 ατομα μεσα...αστα να πανε...ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΕΝΑ...
χερια...ποδια...ανω κατω...ματια πεταμενα...εντερα...σηκωτακια...
αφου να φανταστειτε ο οδηγος...ειχε 3 αυτια και 2 μυτες, η μια με σκουλαρικι...
με πονο ψυχης...βαζω φυσιγγια...και ΜΠΑΜ... ΜΠΑΜ... ΜΠΑΜ... ΜΠΑΜ...
ζωη σε λογου μας...ας ειναι ελαφρυ το χωμα...
οπως ειναι φυσικο...ειχα καταρευσει...δεν με κρατουσαν τα ποδια μου...
ετσι οπως ημουν μισοζαλισμενος...ακουω ενα δυνατο φρεναρισμα...
και ενα ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜ....γυρναω...και τι να δω?....ενα σχολικο λεωφορειο
εχει καρφωθει πανω στο αμαξι μου εχει σηκωθει 30 μετρα ψηλα και σκαει στην ασφαλτο...
πανικος....κλαματα...φωνες...τσιριδες...ουρλιαχτα...αιματα...ποταμι το αιμα...
τρεχω και βλεπω καμια 30αρια παιδακια...ΝΑΙ...παιδακια...να κλαινε
να φωναζουν να σπαρταρανε...κομενα χερια...κομενα ποδια...κομενες μυτες...
γλωσσες να κρεμονται...δοντια σκορπια δεξια κι αριστερα...σπασμενα κοκκαλα
να ξεπροβαλουν αναμεσα απ την σκισμενη σαρκα...
δεν μπορουσα να το πιστεψω αυτο που μου ειχε συμβει...
τρεχω στο αμαξι να παρω το οπλοπολυβολο (που παντα εχω μαζι μου, οταν παω πατρα...)
βαζω τον γεμιστηρα πανω...οπλιζω.
Νομιζω οτι τελικα εκανα ευτυχισμενο πολυ κοσμο εκεινα τα χριστουγεννα.
Χρονια πολλα σε ολους και μακρυα μου

No comments: