Total Pageviews

Thursday, January 10, 2008

Ο προπροθειος

Λοιπον καποτε στα παλια τα χρονια τοτε που ολα ηταν αγνα και μπαλτσα τοτε που το βουτηρο ηταν φρεσκο και μυριζε γιδιλα οπως και οι ανθρωποι που ηταν πιο γιδια απο τα γιδια ζουσε ενας θειος μου .Αυτος ο θειος μου ηταν εξυπνος πολυ αλλα ειχε ενα ελλατωμα .Ηταν καραφλας .Ευτυχως δε του εχω μοιασει ακομα τουλαχιστον γιατι στο μελλον δε ξερεις τι γινετε .Φανταστειτε τωρα να κανεις μπανιο μια φορα το χρονο να βρωμας ξυνιλα απο 500 μετρα μακρυα και να φυσαει κιολας.Το περνανε χαμπαρι οι μυγες και κανανε γλεντι .Σκαγανε στη καραφλα και κοβανε βολτες καθοτι ζεστα και μαλακα γουσταρανε να αραζουνε και να λιαζονται μιας και ο θειος συνεχεια στο καφενειο στον ηλιο αραζε και επαιζε ταβλι και τον κυνηγαγε η θεια μου να παει σε κανα χτημα να δουλεψει αλλα παπαρια αυτος ολο ταβλι επαιζε και γουσταρε κιολας.Μια φορα ειχε παει με το γαιδαρο να μαζεψει μυγδαλα ,τουριστρια να τις τα σπασει δε βρηκε οποτε το ριξε στις κρασιλες .Επινε ο μπαρμπας επινε και ο γαιδαρος φτασαν σε σημειο να γινουν ντιρλα κατω απο κατι πευκα και οι δυο.Τραγουδαγε ο μπαρμπας γκαριζε ο γαιδαρος τους ακουσαν και κατι γυφτοι πηγανε εκει με κατι νταουλια κατι μαιμουδες και εγινε χαμος .Τρελο γλεντι ρε απο τοτε ειχαν αρχισει τα psy παρτυ και στα οινοφυτα ηταν ερασιτεχνες μπροστα τους και οποιος θελει ας φερει αντιρηση θα του βαραω psy μια βδομαδα να του κανω το κεφαλι αλοιφη.Τεσπα τους βρηκε το απογευμα η θεια μου τον γαιδαρο στα τεσσερα με τα ποδια ανοιχτα και το θειο μου επανω του ειχε την κοιλια του γαιδαρου σα μαξιλαρι .Τρελο ξυλο με το μπλαστη φαγανε και οι δυο. Μετα το γλεντι ξυλο.Για να μη λεμε και πολλα ακουτε πατεντα που βρηκε ο μπαρμπας για να διωχνει τις μυγες απο τη καραφλα του ..Ειχε ζωγραφισει εναν ιστο αραχνης και μια αραχνη ,ετσι οι μυγες φοβοντουσαν και δε πλησιαζαν .Α ρε μπαρμπα κατι για να γλυτωνεις το ξυλο απο τη θεια δε βρηκες?
Τι ηθελα και το πα η μαλλον το γραψα .... μια φωνη απο το μακρινο υπερπεραν μου ειπε με μια φωνη γεματη στομφο και στοκο ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ

No comments: