Total Pageviews

Wednesday, April 4, 2007

Στραβωθηκαμε ρε με τα αυτα τα μπιφτεκια.

Κανονισα για πασχα να παω στην Ιφκινθο.Κανονισα να ναι υπεροχο το νησι.Θα κανονισω να φαω ψαρια παστελια τηγανιτες σπανακοπιτες να ψησω το αρνι στη σουβλα που θα κανονισω να γυριζει μονη της για 4 συνεχομενες ωρες χωρις εγω να μπορω να κανω το οτιδηποτε για να σωσω το καημενο το αρνακι που θα ψηνετε διπλα μου και θα με κοιταει με νοχελικο βλεμμα αλλα εγω θα πειναω και θα κανω τον αδιαφορο οτι και καλα δε το βλεπω και δε ξερω τιποτα για το θεμα που προεκυψε και αν εχει προβλημα να παει να μου κανει μυνηση στο πλησιεστερο αστυνομικο τμημα που θα εχω κανονισει να ειναι κλειστο λογω πενθους καθως θα εχω ιδη σκοτωσει την ομορφη αρχοντισα γυναικα του αστυνομου και γκομενα του δημαρχου οποτε οι αρχες 8α ειναι απασχολημενες με το θεμα και θα με αφησουν εμενα ησυχο να φαω το γαμημενο αρνι που ολο βελαζει και μου εχει σπασει τα νευρα καθως με κοιταει με ψημενο βλεμμα και δε μπορω αλλο να κανω τον αδιαφορο και να δω που θα καταληξει το θεμα.Αν βρεχει θα κανονισω να παρω ομπρελα μαζι για να μη μου χαλασει ο αερας τους γιακαδες χωρις να το υποψιαστω καιμετα θα νοιοθω γελοιος μεσα στο κοσμο που θα με περιβαλει και θα εχω και αγχος και δυσκαμψια στον αριστερο ομο και δε θα μπορω να κανω μπανιο χωρις να ποναω και τι θα πουν οι γκομενες που θα βλεπουν 2 μετρα παλικαρι με δυσκαμψια στον αριστερο του ομο να μη μπορει να κολυμπησει ουτε στα ρηχα ουτε στα βαθεια ουτε πουθενα χωρις να πονα το καημενο το παλικαρι.Αυτα ειχα να πω για το ταξιδι μου το πασχαλινο που κανονισα να κανω .Ελπιζω να κανονισετε και σεις ενα τετοιο υπεροχο ταξιδι στα υπεροχα νησια μας χωρις να ντρεπεστε γι αυτο που ειστε ουτε γι αυτο που κανατε πριν 20 χρονια χωρις το καταλαβετε . Αντε καλο πασχα και χαρα παντου και ξενοιασια και ειρηνη στο κοσμο και συναδερφικη διασκεδαση στα καταγαλανα νερα του αρκτικου .Καλο σας ταξιδι και καλη επιστροφη στα πατρια εδαφη οσοι απο εσας την γλιτωσετε και δε σας πιασουν στο δρομο ιθαγενεις καιροσκοποι ,ανωμαλοι αθθιγγανοι , καυλωμενοι φορτηγατζιδες ,αλλοπροσαλοι επισκεπτες του δασους,αιμοδιψεις πασχαλιτσες ,ξιπασμενοι βουρδουχολογοι ,γουρουνια μπατσοι , ο8ωμανοι τουρκοι , ο τσακωνας ,ο Πασχαλης και ο κακος συρφετος


Ο κανονισα

No comments: