Total Pageviews

Friday, November 16, 2007

Πουτανες οι μανες πουτανες και οι κορες τους

Ομπρφη μερα ξημερωσε .Ενας λαμπρος κλανιαρης ηλιος ξεπροβαλε απο το βουνο απο πισω που δε ξερουμε τι εκανε εκει περα ολο το βραδυ και με ποιον εβγαζε τις αχτινες του.
Σηκωσα το ρολο , ανοιξα την πορτα του μαγαζιου μου και χωθηκα στα ενδοτερα και αποκρυφα σημεια του εκει που κανεις πελατης δε παει .Ο πρωτος πελατης της ημερας εμφανιστηκε 26 λεπτα αργοτερα .
--Καλημερα
--Καλημερα
--Εχεις φωτια?
--Οχι εχω καλοριφερ
--Να αναψω?
--Αμα μπορεσεις
--Που ειναι ο διακοπτης?
--Πισω απο τις κουτες
--Τσιγαρα εχεις?
--Οχι εχω καλοριφερ
--Και τοτε τι να αναψω?
--το καλοριφερ
--Μα δε κανει κρυο
--Ναι αλλα δε θες να αναψεις?
--Δεν εχω τσιγαρα
--Θες μια μνημη 1gb καλη μαρκα να μπορεις να σκεφτεσαι και να αποφασιζεις πιο γρηγορα?
--Θελω
--Ωραια
--Ποσο εχει?
--Ποια?
--Η μνημη
--Η δικη σου?
--Οχι αυτη που θα μου πουλησεις
-- ααα 20 ευρω
--Τσιγαρα εχεις ?
--Οχι θες?
--Ναι
--Δεν εχω αλλα μπορω να σου παραγγειλω απο το περιπτερο
--Θα αργησουν ?
--Ε κανα 15λεπτο
--Φωτια θα εχουν ?
--Δε ξερω εγω εχω καλοριφερ.
--Ωραια φερτα μου
--Κατσε να παρω τηλεφωνο
--Που να κατσω?
--Στις κουτες
--Ωραια
--Ωραια θα τανε φιλε να χες και κανα τσιγαρο
--Δεν εχω φωτια
--cd θελεις?
--Οχι
--Μας τα πρηξες
--Εχεις καλοριφερ
--Και?
--Τι και?
--Τι πανα πει αυτο
--Ειναι αυτο που ζεσταινει τους γυρω
--Α
--Πιτογυρα εχεις?
--Οχι
--Αφου εχεις καλοριφερ
--Εχω?
--Τι?
--ζεστη?
--Δε ξερω εγω cd πουλαω
--Α καλα καλημερα τοτε και συγνωμη
--Περαστικα και με τι νικη
--Ποια νικη τη κορη του μαναβη?
--Οχι τις Σαμοθρακης
--Ποια ειναι η Σαμοθρακη ?
--Μια γαμιολα μη δινεις σημασια
--Πουτανες μανες πουτανες και οι κορες τους
Ειπε ο δολοφονικος πελατης και εξαφανιστηκε σε ενα συννεφο καπνου που βρωμαγε θειαφι μουσταρδα και μπακλαβα
--Πονηρευτικα και ΚΑΝΟΝΙΣΑ να φερω μια καλογρια για ευχελαιο φυστικελαιο σπορελαιο ηλιελαιο και μουρουνελαιο αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια

2 comments:

fpboy said...

θεικο ποστ!

fpboy said...

θεικο ποστ!