Total Pageviews

Saturday, December 8, 2007

Ο διαολος κραταει παρμεζανα

Μια μερα σαν ολες τις αλλες αλλα οχι σαν αυτες που δεν ειναι σαν τις αλλες αλλα τωρα που το σκεφτομαι μπορει και να ειναι και ετσι κανεις δε ξερει γιατι ειναι μια δυσκολη περιοδος που ακομα και το κανις του γειτονα δε δινει σημασια σε κατι τετοια απλα καθημερινα πραγματα, και οπως παντα εκεινες τις δυσκολες βραδυνες ωρες που βαριεσαι να κουνησεις και το δεξιο σου αρχιδι γιατι παταει πανω στο αριστερο και νοιωθεις μια πιεση τετοια που ακομα και η βαρεμαρα κανονικα θα επρεπε στιγμιαια να κοπασει αλλα τετοιο πραγμα δε παιζει σας μιλαω εκ πειρας και ας προσεχε το ενα μου αρχιδι που ειναι πιο μεγαλο απο το αλλο,βρισκομουν μπρος στο PC μου.Αυτο το αγνωστο για τους αρχαιους πολιτισμους μηχανημα που δε με αφηνει σε χλωρο κλαρι και ολη μερα με βαζει στο τρεξιμο.Ξαφνικα ενοιωσα μια εντονη παρουσια διαχυτη μεσα στο δωματιο.Διαχυτη οπως το φως και το σκοταδι μαζι παρεα με λιγο λαδι και λεμονι αλλα και με αρακα παει νομιζω σε καποιους αρεσει εμενα οχι αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια για την ιστορια μας.Ξαφνικα και ενω ολα ηταν οπως τα ειχα αφησει ,στη θεση του δηλαδη δεν υπηρχε τιποτα,το pc μου αρχισε να βγαζει καπνους.Κατι μαυρους καπνους που ασπριζανε λιγο στο ματι αλλα σιγουρα ητανε μαυροι οχι τελειως αλλα ητανε ειμαι σιγουρος γιαυτο και αλλαγες δε κανω.Η γιαγια μου μου ελεγε παντα οτι ο διαολος μπαινει σε αυτα τα μηχανηματα του σατανα και τσακωνεται μαζι του γιαυτο και κοντα στο pc θα πρεπει παντα να εχω ενα εικονισμα και αγιασμενο ρευμα.Υπαρχουν πολλες λαικες δοξασιες που αναφερονται σε αυτη τη μαχη του κακου με το κακο μεσα στα pc.Δοξασιες που ακουγοντας τες σου σηκωνεται η τριχα ορθια και μετα ξανακαθεται αλλα μετα απο ωρα.Δοξασιες που χανονται στην χρονοδινη των mb gb και κανουν πιο απλη τη ζωη μας.Λοιπον και για να μη φευγουμε εκτος θεματος μεσα απο το καπνο που εβαινε απο το pc βγηκε ο διαολος χαμογελαστος με ενα κοματι παρμεζανα στο χερι σιγουρα νικητης απο τη μαχη με το σατανα.Παρεπιπτωντος να αναφερω οτι στο διαολο ειναι της μοδας τωρα τελευταια οπως και σε ολα τα διαολια να κρατανε ενα κοματι παρμεζανα απαραιτητο αξεσουαρ στους δυσκολους καιρους που ζουμε.Ο σατανας ειναι λιγο εκτος εποχης καθως κραταει τραχανα και χαιρεται γιατι νομιζει οτι ειναι καινοτομια και μεγα μαγκια ο τραχανας κακη του ωρα εκει που βρισκεται.Βγηκε που λετε ο διαολος και μου προσφερε το κομματι παρμεζανα συμβολο κυρους για αυτον, σε μενα σημαδι οτι ειχε κερδισει τη μεγαλη μαχη με το σατανα μεσα στο pc μου και το ειχε καταφχαριστηθει γιατι κανονικα ο διαολος ουτε του αγγελου του νερο δε δινει εδω που τα λεμε.Με τη παρμεζανα εκανα σπονδες και θυσιεςκαι μετα εφτιαξα μια μεγαλη διαολικη μακαροναδα ριχνοντας το βαρος και την εμφαση μου πιο διπλα,και της εριξα ολη την παρμεζανα κανωντας το σταυρο μου και ευχομενος στο διαολο για το φαι της ημερας.Μετα εριξα ενα ρεψιμο γιατι επινα γκαζοζα και πιο μετα αφου ειχαν περασει πολλες ωρες εριξα και ενα χεσιμο.Κλανιες δε νομιζω να εριξα αλλα δεν παιρνω και ορκο .Ηταν μια ημερα γεματη εμπειριες εκει στο εξοχικο μου στο πεμπτο οροφο και νεοι οριζοντες ανοιγονταν μπροστα μου ωστε να γινω επιτυχημενος επαγγελματιας .Ο διαολος ειχε φερθει πλουσιοπαροχα και εγω επρεπε να τον ανταμοιψω.

No comments: