Total Pageviews

Monday, December 17, 2007

--Ρε φιλε να σε ρωτησω
--Πεστο να δουμε τι θα γινει
--Σου εχει μπει το πνευμα των χριστουγεννων?
--Μου μπηκε χτες απο τον κολο αλλ το διωξα με τις κλανιες μου
--Πω ρε φιλε πακετο λεμε ...Και πως θα κανεις τωρα χριστουγεννα?
--Θα αγορασω
--Ναι αλλα αυτα δε τα παιρνεις ετοιμα εμφανιζονται για να σε υπηρετουνε
--Αφου εχει φερει ο Αι Βασιλης
--Τι εφερε?
--Αυγα
--Πασχαλινα κοκκινα?
--Οχι καφε
--Κοιταξε εδω ειπαμε να μιλησουμε σοβαρα.Ειναι οντως αληθεια αυτα που λες?
--Βεβαιως
--Ε τοτε κυριε κατι πρεπει να κανουμε και γρηγορα
--Να κανετε
--Κι εσυ στην απεξω? Τα κανουμε ολα πουτανα και μετα στην απεξω?
--Ε ναι
--Ναι ρε αλλα τωρα ολα θα ειναι καφε σκατουλι εξαιτιας σου
Γιατι εκλασες το πνευμα ακαρδε?
--Δε διαλεξα εγω το χρωμα
--Ε με αυτα που τρως τι χρωμα ηθελες?
--Ουρανιο τοξο
--Πρεπει να φας φρουτοσαλατα
--Η λαδομπογια
--Κανει κι ετσι?
--ου
--Ωραια προσεχε τοτε τωρα που θα ερθει παλι το πνευμα να το κλασεις με χρωμα
--Ναι ειμαι ετοιμος κραταω χρωματιστη κλανια απο χτες
--Εφαγες λαδομπογια?
--Ναι ετοιμος ειμαι
--Αντε καλα χριστουγεννα

Μετα αυτος βαρεθηκε και κανεις δεν εμαθε ποτε για τα σχεδια του για τα χριστουγεναα που ερχονται .Εδω θα ειμαστε εδω θα εισαστε και θα δουμε
Να κανονισουμε μονο.

No comments: